Het midden en klein bedrijf

Wij leveren administratieve diensten voor het midden- en kleinbedrijf en helpen ondernemers met het inrichten en optimaliseren van de boekhouding en loonadministratie, financieel en juridisch advies en het opstellen van jaarrekeningen.

Al meer dan 15 jaar helpen wij ondernemers met het laten groeien van hun bedrijf. Wij weten als geen ander welke fases u als ondernemer doormaakt. En tegen welke administratieve, financiële en juridische uitdagingen u aanloopt.

Door deze jarenlang opgedane kennis en ervaring zijn wij in staat u te allen tijde op diverse vlakken te adviseren en ondersteunen.

Wij helpen u met:

  • (Her)inrichten en optimaliseren van uw administratie
  • Opstellen en deponeren van uw jaarrekening
  • Advisering en aanvragen van kredieten
  • Salarisadministratie en opstellen van arbeidscontracten
  • Financiële en fiscale planning en belastingaangiften
  • Financieel advies

Wilt u meer weten over onze dienstverlening, heeft u behoefte aan een second opinion of heeft u een andere vraag? Neem dan gerust contact op met één van onze specialisten.